상세 컨텐츠

본문 제목

What I like about you(ft.Theresa Rex) - Jonas Blue 팝송 가사 해석 추천 너에게 빠졌어

영어/팝송으로 영어공부

by Flower Park 2020. 3. 10. 00:13

본문

사랑을 할 때에 있어서 정말 그 사람이 어떤 사람인지를 자꾸

떠나고 생각하게 될 때가 많은 것 같다.

주변 사람들이 아무리 아니라고 말해도, 오히려

아니라고 하면 할수록 청개구리같은 성질이 나와서 그런지

그냥 더 빠져버리고 그 사람에게 몰입하게 되는 것 같다.

그런 사랑은 물론 나쁘다, 좋다고 할 수는 없겠지만.

어찌되었던 사랑이란^^ 뭘까^^ 참


https://www.youtube.com/watch?v=mSx-dRURkKc


All my life I've been a good girl

내가 좋은 여자로 살아온 모든 내 삶이 Tryna do what's right, never told no lies

옳은 것을 하려고 했었고, 거짓말을 절대 하지 않았어 Then you came around and suddenly my world

그러고 너가 갑자기 내 세계로 왔어 Turned upside down, now there's no way out

위 아래를 뒤집었고, 이제 나갈 길이 없어 I tried to fight against it, shut out what all my friends said 나는 그것과 싸우려 노력했어, 내 모든 친구들이 말하는 것을 듣지 않으려

Can't get you out of my head, oh-oh-oh-oh

너를 내 머리 속에서 내보낼 수 없어 I keep letting you in, though I know it's not a good thing

나는 계속 너가 들어오게 내버려 둬, 내가 그것이 좋은것이 아님을 아는 것에도 불구하고 I got you under my skin, oh-oh-oh-oh 나는 너를 자꾸 내 피부 아래로 들이지

You're so out of line

너는 너무 선 밖에 있어 You make me bad and I don't know why

너는 나를 나쁘게 만들고 나는 왜 그런지 모르겠어 But that's what I like about you

하지만 그게 바로 내가 너를 좋아하는 이유야 Yeah, that's what I like about you

그게 바로 내가 너를 좋아하는 이유야 I'm out of my mind

나는 제 정신이 아니야 You got me running all the red lights

너는 내가 모든 빨간불로 달려가게 하고 But that's what I like about you

하지만 그게 바로 내가 널 좋아하는 이유야 Yeah, that's what I like about you You make me bad and I don't know You make me bad and I don't know That's what I like about you Yeah, that's what I like about you You make me bad and I don't know You make me bad and I don't know That's what I like about you Yeah, that's what I like about you I don't care if my daddy don't think we're the perfect pair

나는 만약 우리 아빠가 우리가 완벽한 한쌍이라고 생각하던지 아닌지 신경쓰지 않아 It's my affair

이건 나의 문제니까 Yeah, I don't know why my mama worries when I'm out all night

예, 나는 왜 우리 엄마가 내가 밤새 밖에 있을 대 걱정하는 지 모르겠어 She thinks I'm nine, oh-oh

그녀는 내가 9살인줄 알아

I tried to fight against it, shut out what all my friends said 나는 그것과 싸우려 노력했어, 내 모든 친구들이 말하는 것을 듣지 않으려

Can't get you out of my head, oh-oh-oh-oh

너를 내 머리 속에서 내보낼 수 없어 I keep letting you in, though I know it's not a good thing

나는 계속 너가 들어오게 내버려 둬, 내가 그것이 좋은것이 아님을 아는 것에도 불구하고 I got you under my skin, oh-oh-oh-oh 나는 너를 자꾸 내 피부 아래로 들이지

You're so out of line You make me bad and I don't know why But that's what I like about you Yeah, that's what I like about you I'm out of my mind You got me running all the red lights But that's what I like about you Yeah, that's what I like about you You make me bad and I don't know You make me bad and I don't know That's what I like about you Yeah, that's what I like about you You make me bad and I don't know You make me bad and I don't know That's what I like about you Yeah, that's what I like about you I'm a fool for you

나 너에게 완전 빠졌어 I tried to fight against it, shut out what all my friends said Can't get you out of my head (Out of my head, out of my head) I keep letting you in, though I know it's not a good thing I got you under my skin, oh-oh-oh-oh You're so out of line (You're so out of line) You make me bad and I don't know why (I don't know why) But that's what I like about you Yeah, that's what I like about you (Yeah, that's what I like) I'm out of my mind You got me running all the red lights (You got me running) But that's what I like about you Yeah, that's what I like about you You make me bad and I don't know You make me bad and I don't know That's what I like about you Yeah, that's what I like about you You make me bad and I don't know You make me bad and I don't know That's what I like about you Yeah, that's what I like about you

관련글 더보기