상세 컨텐츠

본문 제목

ME! (Feat. Brendon Urie of Panic! At The Disco) - Taylor Swift 팝송 가사 해석 추천 나같은 여자 못 만날껄?^^

영어/팝송으로 영어공부

by Flower Park 2020. 3. 24. 20:32

본문

나는 진짜 늘 이렇게 생각하곤 한다, 물론 헤어짐을 통보받고 나서는

이 마음가짐이 제대로 되지는 않지만, 옆에 있을 때 후회없이

잘해주고는 돌아서면 더이상의 미련은 없애려고 한다.

왜냐하면? 너는 이제 나같은 여자 다시는 못만날꺼니까~

후회하지마~ 평생~ 그치만 너는 나같은 여자는 못만나^^



https://www.youtube.com/watch?v=FuXNumBwDOM


I promise that you'll never find another like me

나는 장담해 너가 나같은 여자는 다시 못 찾을거라고

I know that I'm a handful baby uh

나도 내가 다루기 힘든거 알아 I know I never think before I jump

나도 내가 전에 내가 뛸거라고 생각 못했었어

And you're the kind of

guy the ladies want

그리고 너는 여자들이 원하는 그런 남자지 And there's a lot of cool chicks out there 그리고 밖에는 꽤 쿨한 여자들이 많지

I know that I went psycho on the phone

내가 전화로 싸이코처럼 군거 알아 I never leave well enough alone

나는 결코 혼자 충분히 잘 있지 못해 And trouble's gonna

follow where I go

그리고 내가 어디를 가던 트러블이 따라다녀 And there's a lot of cool chicks out there

그리고 세상엔 많은 쿨한 여자들이 있지 But one of these things is not like the others

하지만 그것들중 하나는 다른것과는 달라 Like a rainbow with all of the colors

모든 색을 가진 무지개처럼 Baby doll when it comes to a lover

사랑하는 사람 앞에서는 아기인형이지 I promise that you'll never

find another like

나는 너가 나같은 사람을 못 찾을거라 장담해 Me-e-e ooh-ooh-ooh-ooh

나 오오오오 I'm the only one of me

나는 유일한 나니까 Baby that's the fun of me

자기야 그건 나의 웃긴모습이야 Eeh-eeh-eeh ooh-ooh-ooh-ooh You're the only one of you

너는 유일한 너고 Baby that's the fun of you

자기야 그건 너의 웃긴모습이야 And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e

그리고 나는 약속해 누구도 나처럼 너를 사랑하지 못해 I know I tend to make it about me

나도 내가 나에대해 성공하려는 경향이 있는 거 알아 I know you never get just what you see

나는 너가 무엇을 보는지에 대해 절대 이해 못할걸 알아

But I will never bore you baby

하지만 나는 너를 절대 너를 지루하게 하지 않을거야 And there's a lot of lame guys out there

그리고 많은 지루한 남자들이 밖에 있어 And when we had that fight out in the rain

그리고 우리가 비 속에서 싸움을 할 때 You ran after me and called my name

너는 나에게 달려와 내 이름을 부르지 I never wanna see you walk away

나는 결코 너가 걸어가는 걸 보고싶지 않아 And there's a lot of lame guys out there

그리고 지루한 많은 남자들이 밖에는 많아 'Cause one of these things is not like the others

왜냐하면 그것들 중 하나는 다른사람과 다르기 때문에 Livin' in winter I am your summer

겨울에 살지만 나는 너의 여름이야 Baby doll when it comes to a lover

I promise that you'll never find another like Me-e-e ooh-ooh-ooh-ooh I'm the only one of me Let me keep you company

내가 너와 동행하게 해줘 Eeh-eeh-eeh ooh-ooh-ooh-ooh You're the only one of you Baby that's the fun of you And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e Girl there ain't no I in team

걸 나는 팀에 없어 But you know there is a me

하지만 내가 있다는 걸 너는 알아 Strike the band up 1 2 3

스트라이크 밴드를 올려 원 투 쓰리 I promise that you'll never find another like me Girl there ain't no I in team But you know there is a me And you can't spell awesome

without me

그리고 너는 내가 없이는 어썸의 스펠링을 못써 I promise that you'll never find another like Me-e-e Yeah ooh-ooh-ooh-ooh And I want ya baby

그리고 나는 너를 원해 자기야 I'm the only one of me I'm the only one of me Baby that's the fun of me Baby that's the fun of me Eeh-eeh-eeh ooh-ooh-ooh-ooh Oh You're the only one of you Oh Baby that's the fun of you And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e Girl there ain't no I in team Ooh-ooh-ooh-ooh But you know there is a me I'm the only one of me Oh-oh Baby that's the fun of me Eeh-eeh-eeh ooh-ooh-ooh-ooh Strike the band up 1 2 3 You can't spell awesome without me You're the only one of you Baby that's the fun of you And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e

관련글 더보기