상세 컨텐츠

본문 제목

Girls - Rita Ora 팝송 가사 해석 추천 난 오픈 마인드야

영어/팝송으로 영어공부

by Flower Park 2020. 4. 10. 23:48

본문


사실 나는 살다보니까, 이런 이성애, 동성애 문제가 누군가가

선택해서 되는 것이 아님을 깨달았다. 자신이 선택하는 것이 아니라

그냥 그렇게 태어난 것. 그렇기 때문에, 그 누구도 그들의 존재 혹은

정체성 자체를 비난할 수 없다고 생각한다. 이 노래를 들으며

자신은 동성애자라고 당당히 말했던 스페인에서 온 내 친구 모니가

생각났다. 그 얘기를 듣고 전혀 불편하지 않았다. 그냥 그렇구나, 라고 생각했다.

내가 누가 돈을 몇억 준다고 해도 여자를 좋아할 수 없듯이,

양성애자던 동성애자던 우리가 각자 다 다른 성격이 있듯

그냥 그런사람이니 그 자체로 바라봐주는 시선을 가지는 것이

좋다고 나는 개인적으로 생각한다.

https://www.youtube.com/watch?v=ExJmET8boVw

[Verse 1: Rita Ora]

Her name is Lara, we learned a lot, ah

그녀의 이름은 라라야, 우리는 많이 배웠지

How to do it, like we do it like we wanna

어떻게 하는지 마치 우리가 원하는것을 하는것을

We just know We just know

우리는 알아 우리는 알지

I ain't one-sided, I'm open-minded

난 한쪽으로 치우치지 않았어, 오픈마인드지

I'm fifty-fifty and I'm never gonna hide it

나는 오십대오십이고 나는 한번도 그걸 숨긴적이 없지

You should know, eh You should know, ay

너는 알아야 해 너는 알아야만해

[Pre-Chorus: Charli XCX]

All summer, we've been in the 'bu

모든 여름에, 우리는 말리부에 있었지

'68 Chevy with nothin' to do

아무것도 안하고 68Chevy를 타고

Just rolling J's, kush lovin

단지 J를 말면서 마약을 하며

And last night, yeah, we got with the dude

그리고 그날 밤 우리는 그 놈과 함께했어

I saw him, he was lookin' at you So I said, "Hey, kush lovin'"

나는 그를 봤고, 그는 너를 봤지 그리고 나는 말했어 마약이나해

[Chorus: Rita Ora & Charli XCX]

Sometimes, I just wanna kiss girls, girls, girls

때떄로, 나는 단지 여자한테 키스하고 싶어

Red wine, I just wanna kiss girls, girls, girls

레드와인, 나는 단지 여자한테 키스하고 싶어

Sometimes, I just wanna kiss girls, girls, girls

Red wine, I just wanna kiss girls, girls, girls

Girls, girls, girls, girls, girls

[Verse 2: Bebe Rexha & Charli XCX]

You know I tamed it, and then I named it

너도 알지 내가 그것을 길들였고 이름붙였어

I put the lion in the cage and then I laid with her

나는 사자를 우리에 넣었고 그것을 그녀옆에 눕혔어

All night (all night) Her all night, yeah

모든 밤 그녀와 모든밤

I'm the hunter and she the prey, yeah

나는 사냥꾼이고 그녀는 먹이감이야

I'm the thriller, I'm the killer I'm the saviour, up all night

나는 스릴러야, 나는 킬러야 나는 구세주야 모든밤

We up all night, yeah (do it one more time)

우리는 밤을 샜지(한번 더 하자)

[Pre-Chorus: Rita Ora with Bebe Rexha]

All summer, we've been in the 'bu '68

Chevy with nothin' to do In the summer haze, kush lovin'

[Chorus: Bebe Rexha, Rita Ora & Charli XCX]

Sometimes, I just wanna kiss girls, girls, girls

Red wine, I just wanna kiss girls, girls, girls (yeah yeah, yeah yeah)

Sometimes, I just wanna kiss girls, girls, girls (you know that I do)

Red wine, I just wanna kiss girls, girls, girls Girls, girls, girls, girls, girls

[Bridge: Charli XCX & Rita Ora; Both]

She gettin' down with me, yeah-ah She gettin' down with me, yeah-ah

그녀는 나와 함께할거야

She gettin' down with me, yeah-ah Oh, we can go up

She gettin' down with me, yeah-ah She gettin' down with me, yeah-ah

(Rita) She gettin' down with me, yeah-ah (look, Cardi)

[Verse 3: Cardi B]

Now I could be your lipstick, just for one night (one night)

이제 나는 너의 립스틱이 될수 있어 단지 하루밤동안

Girls just wanna have fun and have their funds right (yeah)

여자들은 단지 즐기고싶고 돈을 제대로 갖기를 원하지

I mean, say my name, say my name, say my name (say my name)

내 말은 내 이름을 말해 내 이름을 말해

It tastes good just rollin' off your tongue, right? (Hurrr)

너의 혀를 굴리는게 맛이 너무 좋아, 그렇지?

I put this MAC on your lips, so pucker up (mwah)

나는 이 맥을 너의 입술에 발라 그러니 입을 오므려

We ain't never heard of you 'cause you ain't done enough (no)

우리는 절대 너를 들을 수 없지 왜냐하면 너는 충분하지 않으니까

And I don't gotta introduce myself (Cardi!)

그리고 나는 내소개도 할 필요가 없지

I'm too sexy, I seduce myself (Bardi!)

나는 너무 섹시해 난 내자신을 유혹하지

Seven-figure, never need a nigga (nope)

7자리 숫자, 남자는 필요없지

I steal your bitch, have her down with the scissor

나는 너의 그녀를 훔치고 그녀를 가위로 만족시키지

Tonight, I don't want a dog, I want a kitten (eoooaaawww)

오늘밤 나는 개를 원하지 않아, 고양이를 원하지

I might French a girl from Great Britain

나는 Great Britain에서 온 프랑스여자와 프렌치키스할지도 모르지

[Chorus: Rita Ora, Bebe Rexha, Charli XCX & Cardi B]

Sometimes, I just wanna kiss girls, girls, girls (oh yeah)

Red wine, I just wanna kiss girls, girls, girls

Sometimes, I just wanna kiss girls, girls, girls (oh yeah)

Red wine, I just wanna kiss girls, girls, girls

Girls, girls, girls, girls, girls

[Outro: Rita Ora, Bebe Rexha, Charli XCX & Cardi B]

She gettin' down with me, yeah-ah She gettin' down with me, yeah-ah

She gettin' down with me, yeah-ah (yeah) She likes, she likes (aha)

She gettin' down with me, yeah-ah (yeah)

She gettin' down with me, yeah-ah (ah-ha)

She gettin' down with me, yeah-ah

Girls, girls, girls, girls, girls Hehehehe-aha (hahahahaaa)

관련글 더보기