상세 컨텐츠

본문 제목

I don't want your money - Mae Muller 돈 말고 사랑만 줘~ 팝송 가사 해석 추천

영어/팝송으로 영어공부

by Flower Park 2020. 6. 23. 22:04

본문

당당한 여성의 자세를 많이 노래하는 메이뮬러,

목소리도 너무 좋은데 가사까지 이렇게 좋기 있기없기~~~

나 충분히 돈 많이 버니까 너의 돈따위는 상관없고 그냥 사랑만해줘~

라고 말하는 당당한 여성의 자세 :) 나의 미래?ㅋㅋㅋ 화이팅 나의삶

 

https://www.youtube.com/watch?v=CcX0DhUHfMI

I appreciate the effort
그 노력에 감사해
But it will take much more than that to get me in your bedroom
하지만 그건 나를 너의 침대로 데려가는 것보다 더 시간이 걸릴거야
'Cause I love just how much you adore me
왜냐하면 나는 너가 나를 얼마나 사랑해주는지 자체를 사랑하거든
But your ego's so big, it gets boring
하지만 너의 이상은 너무 커, 그건 지루해

I see you riding in the rain
나는 너가 비 속에서 달리는 걸 봐
Showing off to people that don't even know your name
심지어 너의 이름도 모르는 사람들에게 뽐내면서
Did that work on the girls just before me?
나 전의 여자들에게 그게 먹혔었니?
Boy, I know that there's more to your story
보이, 나는 너의 스토리에 그보다 더 있다는 걸 알아

But it's getting long, I've had enough
하지만 길어지고 있어, 나는 충분히 가졌어
So, baby, if I spell it out
그러니 베이비, 만약 내가 그걸 말하면
Would you settle down?
너 그냥 정착할거니?

'Cause I don't want your money, baby
왜냐면 나는 너의 돈을 원하지 않아, 베이비
I just want your love
나는 단지 너의 사랑을 원해
It must be some other girl
That you are thinking of
너가 생각하고 있는 건 다른 여자일거야
'Cause I don't a penny, babe
왜냐하면 나는 한푼도 원치않아, 베이비
I promise that it's true
나는 그게 사실이라고 약속해
Why I would I want your money when
I've been making so much more than you?
왜 내가 너의 돈을 원하겠어
내가 너보다 훨씬 많이 버는데?

You don't need to take me shopping
너는 나를 데리고 쇼핑을 갈 필요는 없어
Buy it on my own, yeah, if I like it, then I'm copping
내 스스로 사, 예, 만약 내가 좋아하면 나는 훔쳐
And if you find that intimidating
그리고 만약 너가 그게 겁나면
Baby boy, it's the wrong girl you're dating
베이비 보이, 그건 너가 데이트한 여자가 이상한거야

'Cause I'd still like you all the same
왜냐하면 나는 여전히 똑같이 너를 좋아할거니까
I need nothing more than just us kissing in the rain
나는 단지 우리가 빗속에서 키스하는 것 이상의 것을 바라지 않아
'Cause I'm not like the girls from before me
나는 너가 만났던 나 이전의 여자들과는 다르니까
Boy, you know that there's more to my story
보이, 너는 내 이야기에 더 많이 있다는 걸 알지

But it's getting long, I've had enough
하지만 길었어, 나는 충분히 했어
So, baby, if I spell it out
그래서, 베이비, 만약 내가 그걸 내뱉으면
Would you settle down?
너는 정착할거니?

'Cause I don't want your money, baby
I just want your love
It must be some other girl
That you are thinking of
'Cause I don't a penny, babe
I promise that it's true
Why I would I want your money when
I've been making so much more than you?

I don't want your money, baby
I just want your love
It must be some other girl
That you are thinking of
No, I don't a penny, babe
I promise that it's true
Why I would I want your money when
I've been making so much more than you



관련글 더보기