상세 컨텐츠

본문 제목

So annoying - Mae Muller 팝송 가사 해석 추천 사랑은 짜증나~

영어/팝송으로 영어공부

by Flower Park 2020. 8. 30. 15:23

본문

사랑이라는 것은 무엇일까,
사랑은 함께있을 수록 긍정적인

https://youtu.be/CaPTapn8xyg

You drive me fucking crazy, you drive me up the wall
넌 나를 미치게 만들어, 넌 나를 벽으로 내몰아
We argue on the daily, you pushin' and then you pull
우리는 매일 다투고, 너는 밀고 나서 당기지
I try to leave you, tear it, like this is the final straw
나는 너를 떠나려 해, 찢으려 해,
마치 이게 마지막 빨대인 것처럼
But when I walk away, right now, I don't feel mad no more
하지만 내가 걸어갈 때, 바로 지금, 나는 더이상 화나지 않아​

​I can't help it, I miss you (Miss you)
나도 어쩔 수가 없어, 너가 그리워
And I hate it but I miss you when you're gone
그래서 나는 이게 싫어 하지만 나는 너가 없으면 그리워
I know we have our issues (Issues)
나도 우리가 우리의 이슈들이 있단 걸 알아
The minute I leave, I forget them all
내가 떠난 그 순간, 나는 그것들 전부를 잊어

Without you, it's boring
너 없이는, 지루해
Someone should've warned me
누군가가 나에게 경고좀 해줬어야 해
Love is so annoying
사랑은 너무 짜증난다고
Everytime I get a message, hopе it's you that's calling
내가 문자를 받을 때마다, 그 알림이 너기를 바래​
Though I might ignore it
비록 내가 그걸 무시해야하는 걸 알지만
Love is so annoying
사랑은 정말 짜증나

I go round to your house and, all we'll do is talk
내가 너의 집으로 가면 우리가 하는 전부는 대화야
Thеn drive around for hours, for no reason at all
그러고 몇시간 드라이브해 전혀 아무이유 없이
I guess I miss the way that, the way it was before
나는 내가 그게 그리운 것 같아 전의 그 방법이
When we were just so young, all dumb and immature
우리가 너무 어리고 바보같고 순진했던 그 때가​

I'ma die, I still need you (Need you)
나 죽을 거 같아, 여전히 너가 필요해
And I hate that I don't want somebody new
그리고 나는 내가 새로운 사람을 원치 않는게 싫어
'Cause we still have our issues (Issues)
우리는 여전히 많은 이슈들이 있기 때문에
But when it's good, oh boy it's so damn good
하지만 좋을때는, 오 보이 너무 좋아​

Without you, it's boring
너 없이는, 지루해​
Someone should've warned me
누군가가 나에게 경고해줬어야 해
Love is so annoying
사랑은 너무 짜증난다고

Everytime I get a message, hopе it's you that's calling
Though I might ignore it
Love is so annoying
Love is so annoying​
Love is so annoying​

And I can't lie
그리고 난 거짓말 못해
You're mine, and love's unconditional
너는 내꺼야 그리고 사랑은 무조건적이야
I can't lie
나 거짓말 못해​
You're mine
너는 내꺼야

Without you, it's boring
Someone should've warned me
Love is so annoying
Everytime I get a message, hopе it's you that's calling
Though I might ignore it
Love is so annoying



관련글 더보기