상세 컨텐츠

본문 제목

Summer Feelings (Feat. Charlie Puth) - Lennon Stella 팝송 가사 해석 추천

영어/팝송으로 영어공부

by Flower Park 2020. 5. 18. 20:25

본문

이제 곧 여름이다...! 여름은 더운것은 싫지만 그만큼

물 근처에서 놀면 참 그만큼 행복한 것이 없는데,

이번 여름을 미리 느낄 수 있는 노래랄까.

빨리 코로나가 가고 좋은 시절이 다시 온다면

마음놓고 해변가에서 이 노래처럼 좋은시간을 보내고 싶다.

미리 여름에 취할 수 있는 팝송~


https://www.youtube.com/watch?v=ciYqExAGO24


I hear the rhythm of waves hittin' on the shore

나는 해변에서 들리는 파도의 리듬을 들어

And I can swear they're speakin', speakin', speakin'

그리고 나는 맹세할 수 있어그들이 말한다고 말한다고 말한다고 They're tellin' me to relax, I'm not good at that

그들은 나에게 쉬라고 말해 나는 그걸 잘하지 못해

But now I know I need it, need it, need it

하지만 이제 나는 내가 그게 필요하다는 걸 알아 'Cause I, ooh, now what you do, nothin' lies, tell the truth (That's right)

왜냐하면 나는 이제 너가 할 것, 거짓말 안하고, 진짜만 말할게 Yeah, on Venice beach, got sand all in my shoes (Tonight)

예, 베니스 해변에서, 내 신발에 모래 들어갔어 Ooh, unlock me, loose, see the sunset from the roof (That's right)

오, 나를 풀어줘, 루즈하게, 지붕의 선셋을 봐 Yeah, that crystal blue, and it came out someone new

예, 저 크리스탈 블루, 그리고 새로운 사람이 왔어 Yeah (Good), I'm in my summer feelings

예, 나는 여름에 취해있어 And I'm trying to keep it co-oo-oo-ol

그리고 나는 쿨하게 있으려 해 Wait (Up), here in my summer feeling

기다려, 여기 나의 여름에 취해서~ And I found a piece of me that I never knew

그리고 나는 내가 전혀 몰랐던 내 새로운 모습을 발견해 You got my heart and I'm head over heels in love

너는 내 심장을 가졌고 나는 사랑에 푹 빠졌어 In California, dreamin', dreamin', dreamin', yeah

캘리포니아에서, 꿈꾸며, 꿈꾸며, 꿈꾸며 Touchin' the stars and then draggin' them down to Earth

별을 만지고 그것들을 지구로 가져와 That California feelin', feelin', feelin' (That's right)

그 캘리포니아의 감각, 감각, 필링 Oh, now what you do, your brown eyes tell the truth (That's right)

오, 이제 너가 하는 것, 너의 갈색눈이 진실을 말해 Yeah, down on the beach, I'm stayin' out late for you (Tonight)

예, 해변 아래에서, 나는 너를 위해 늦게까지 있어 Oh, unlock you, loose, see the sunset from the roof (That's right)

너를 풀어, 루즈하게, 지붕의 선셋을 봐 Yeah, you're good to me and it came out someone new

예, 너는 나에게 좋아 그리고 누군가 새로운 사람이 왔어 Hey, gettin' in my summer feelings (Summer feelings)

헤이, 난 여름에 취해있어 (And I) I'm trying to keep it co-oo-oo-ol

나는 쿨하게 있으려해 Wait (Up), here in my summer feelings

기다려, 여기 여름감정안에서 (And I) I found a piece of me that I never knew

그리고 나는 내가 전혀 몰랐던 새로운 나를 발견해 I'm meltin' like ice cream

나는 아이스크림처럼 녹는 중이야 The stress is gone for me

스트레스는 다 없어졌어 Nowhere I'd rather be (Oh)

어디든 가고싶지 않아 Hey (Yeah), I'm in my summer feelings And I, I'm trying to keep it co-oo-oo-ol Wait (Up), here in my summer feelings And I found a piece of me that I never knew Hey, gettin' in my summer feelings (And I) I'm trying to keep the co-oo-oo-ol Wait (Uh), here in my summer feelings And I found a piece of me that I never knew

관련글 더보기